forever-me-cuca

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Boja sa muži pekných žien?

  Mám 20. Za sebou nijaký dlhotvajúci úspešny vzťah. Jediné, čo som sa naučila je nedôverovať mužom a za každým ich činom hľadať nejakú tú zradu. Samu seba ešte nezahadzujem do starého železa. Však celý život mám pred sebou. Túto moju útechu zrútil jeden kamarát.  Oznámil mi, že muži sa boja pekných žien!!

  Prečo??? Čo majú atraktívne ženy iné ako tie "obyčajné"? Aký dôvod má mužské pokolenie, aby malo pred nimi rešpekt? Asi ich odstrašujú svojím sebavedomím. Možno majú pocit, že u tej slečny by nemali úspech, alebo majú strach, že ich vysmeje a poníži, že si ju dovolili osloviť. Polemizovať by sa nad tým dalo určite veľmi dlho. Ja však vôbec nechápem, kde sa mohol zrodiť takýto názor.

  Dovolím si hovoriť za svoju osobu! Lichotí mi, keď muž o mňa prejaví záujem. Považujem sa za starú školu, kde pán je ten, kto prvý príde požiadať dámu o tanec, pozve ju na večeru, doniesie jej ružu, ospravedlní sa, aj keď vie, že nespravil chybu, podrží jej dvere, pozná pravidlá slušného správania, v jej spoločnosti nepoužíva vulgarizmy, nevyjadruje sa hanlivo o jej kamarátkach a o iných ženách... Ale veď toto všetko chce každá žena! Nie len tá distingvovaná a pekná!

  Nepovažujem sa za krásnu ani nekonečne inteligentnú. Som obyčajné dievča z malej dediny, kde každý pozná každého. Rada snívam a žijem vo svojom svete, kde nie je zlo a všade okolo sa na mňa ľudia usmievajú. Chcem niečo počas svojej existencie dokázať. Nemám za potrebu od seba mužov odhánať. Nikdy som to ani nerobila. Každý nový deň si užívam plnými dúškami. Riadim sa heslo: "Keď sa mi niečo v živote nepodarilo, tak určite niekde tam v budúcnosti na mňa čaká niečo oveľa lepšie!"

  Tak potom prečo práve mne bolo povedané, že muži sa boja pekných žien???

 

My soul | stály odkaz

Komentáre

  1. hm,
    kamarat mi stale tvrdi, ze som vyborne vyzerajuca, ale mam vraj jedinu chybicku... som prilis inteligentna :D ... to len na margo tvojej uvahy :))
    publikované: 08.10.2007 22:17:19 | autor: allien (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. He
    no asi nieco na tom bude! len stále netuším, kde je tá pravda! :)
    publikované: 08.10.2007 22:21:48 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  3. hm,
    mas 20...moja velmi dobra priatelka ma 48, nevyzera na svoj vek. Je atraktivna s bohatou hrivou, stihla, so suknickou nad kolena. Muzi za nou otacaju hlavy, a predsa...ma za sebou dva niekolkorocne vztahy, ktore skoncili rozchodom. Podobne ako Ty, stretava sa s vetou - muzi sa boja peknych zien. Naviac - okrem krasy je i vzdelana a inteligentna. Tuzi po obycajnej, neobycajnej laske, po cloveku, s ktorym by mohla prezit zvysok zivota v porozumeni, dovere a ...nedari sa...
    publikované: 08.10.2007 22:22:33 | autor: hanka, (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. mam odpoved na vsetky otazky
    hovori sa jej "ego" ;)
    publikované: 08.10.2007 22:24:18 | autor: rieper (e-mail, web, autorizovaný)
  5. cucka...
    na otázku o pekných ženách
    "Aký dôvod má mužské pokolenie, aby malo pred nimi rešpekt?"
    si si vlastne hneď a pomerne presne odpovedala:
    "Asi ich odstrašujú svojím sebavedomím. Možno majú pocit, že u tej slečny by nemali úspech, alebo majú strach, že ich vysmeje a poníži, že si ju dovolili osloviť."
    a z tvojich odpovedí vyplýva aj riešenie:
    - nezastrašovať nápadníkov sebavedomím a nedostupnosťou
    - naučiť sa nápadníkov odmietať tak, aby nemali pocit prehry a poníženia
    skrátka a dobre, milé (nielen) pekné ženy, kľúč k riešeniu máte v rukách vy.
    publikované: 08.10.2007 22:24:55 | autor: hfw (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. hfw
    dakujem za tvoj názor...neboli to odpovede na otazky, ja som odpovede na ne nepoznala, len som sa nad tym trochu uvazovala...a ty si potvrdil, co som si myslela...no...asi by som mala zmenit pristup..;)
    publikované: 08.10.2007 22:31:35 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  7. cucka...
    v tvojom vyjadrení "asi by som mala zmenit pristup" čítam (možno poněkud paranoidne) iróniu a nie je mi to celkom zrozumiteľné... môžeš prosím vysvetliť, čo máš pod zmenou prístupu na mysli?
    publikované: 08.10.2007 22:53:17 | autor: hfw (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. HFW
    nie je v tom ani kusok ironie...ten clanok som napisala preto, lebo som dufala, ze sa najdu ludia, ktorí mi vela veci v tomto ohlade ozrejmia...islo aj o to, ze by som rada zacala nejaky vztah, ale stale nedokazem najst toho praveho...uvazovala som uz aj, ze je vo mne chyba...preto na vetu"Kľúč k riešeniu máte v rukách vy" som reagovala, ze by som mala zmenit pristup...
    publikované: 08.10.2007 22:58:21 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  9. cucka, vďaka za vysvetlenie :)
    to, čo som ti napísal vo svojom prvom komente, odráža moju osobnú aj odpozorovanú skúsenosť zo vzťahov mužov a žien.
    hľadanie toho pravého je zdanlivo veľmi jednoduchá vec, v skutočnosti je to zložitý proces, lebo je závislý na množstve okolností a faktorov, mnohé nie sú príliš očividné.
    zjednodušene sa ale dá povedať, že pravedpodobnosť nájdenia toho pravého žena zvýši tým, že je otvorená novým vzťahom, ústretová, povzbudzujúca, a nie uzatvorená, odmietavá, neprístupná.
    samozrejme, v každom prípade opatrnosti nie je nikdy dosť...
    publikované: 08.10.2007 23:06:35 | autor: hfw (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. HFW...Za malo!
    to ja by som ti mala poďakovať, za tvoj vyčerpavajúci názor...naozaj ma veľmi zaujal...nepovažujem sa ani za uzatvorenú, odmietavú alebo nepristupnú...jediný môj problém je tvrdohlavosť...ako som sa sama predvedčila, že vo vzťahu to nie je len tak, že dvaja sa majú radi, ale čo si o tom myslí okolie...preto ten zložitý proces...;)
    publikované: 08.10.2007 23:15:10 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  11. hm, cucka...
    tvrdohlavosť či neústupnosť je pre vzťah dosť problematická vlastnosť...
    že prečo?
    lebo vzťah (osobitne partnerský) je hodne o kompromisoch, o schopnosti ustúpiť, pochopiť a prijať požiadavky a potreby partnera.
    publikované: 08.10.2007 23:18:51 | autor: hfw (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. nuz...
    zacnem arabskym prislovim: "skaredost je najlepsi strazca zeny, vacsina muzov vsak napriek tomu hlada krasavicu"

    povies si hlupost, ale mozno nie celkom. moje delenie zien je ine. take co maju smrnc, iskru a tie co ju nemaju. a sama fyzicka krasa je dost malo. jasne ze som si to nemyslel vzdy. nahanal som sa za niecim, co nie je skutocne take ako vyzera. su "pekne zeny" ktore pouzivaju ich muzi ako dekoraciu. spolocensku. hodia sa k domu, autu, veceri, stoja vela a vacsinou su dost prazdne a ak sa naskytne niekto "vyhodnejsi" nevahaju zmenit partnera. su pekne zeny, ktore su ine. nie su hlupe ani nic podobne ale rady si dokazuju ako o ne muzi stoja. toto je fajn pre sebavedomie zeny ale ziadny partner taketo cosi nepotrebuje.
    s partnerkou ale musi prudit krv zilami, musi svet kvitnut, byt zabava, pohoda. hlada sa to niekedy tazko, ale jestvuje to. mne to trvalo 13 rokov pocas ktorych som zazil vela kratsich ci dlhsich vztahov, ktore neboli celkom ono. teraz je to ine a je to ine uz rok. stastie?
    asi ano. alebo kus dlhej prejdenej cesty. a vsetky baby typu cici-mici? stacilo. lebo krasa, rovnovaha i vyborny sex a hlavne dovera a to co tvori ozajstny vztah dvoch ludi sa nezhoduje len s obrazkami z reklamnych platkov. skor naopak.
    publikované: 08.10.2007 23:22:06 | autor: butrus (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. hfw
    to o tých pekných ženách mi povedal kamarát, keď som išla na "rande"... fakt som ostala veľmi zarazená a nechápala som...postupne som si začala dávať súvislosti dokopy a došlo mi...nemám problém niekoho "zbaliť", ale v tom vzťahu pokračovať...neviem,či by som to nazvala tvrdohlavosťou alebo neústupnosťou...skôr ako prehnaná hrdosť si priznať chybu...
    publikované: 08.10.2007 23:25:34 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  14. ..butrus..
    moj stryko mi vzdy vravel: Z peknej, ale prázdnej misy sa nenajes! Ked to niekomu poviem odpovie mi, ze ten prvý dojem je vzdy o tom, ako ten clovek vyzera! Pravda! Ale uz potom ostava, či si dokazem s tym dotycnym nieco povedat, alebo to ostane len pri pozerani jeden na druheho:" Aha! Sme ako obrazok! "
    publikované: 08.10.2007 23:31:27 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  15. je to tak
    je to uplne jednoduche. Ked chlap vidi krasnu zenu alebo dievca, napadne ho hned (poviem to trochu vulgarne :) - ta urcite j**e od rana do vecera. Inak povedane urcite ma chlapa, a ak aj nema, uz si dnes vypocula najmenej 5 navrhov. Tj. nema moc cenu sa snazit...Asi takto to vidia chlapi. Ono je to aj vacsinou pravda, 99% peknych bab co vidim na ulici sa s niekym drzi za ruku alebo niekomu vola (takym stylom, ze je jasne ze je to frajer)...Potom to cloveka odradi, a ani sa nesnazi nejaku krasnu babu oslovit, ak ju aj nahodou vidi samu
    publikované: 08.10.2007 23:32:20 | autor: asdf (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. Hej ASDF
    ale to je mozno skoda...nie kazda krasna baba je vzdy zadana! to iste si myslime aj my-zeny...hovorime si: bud je zadany, gay, alebo farar...no a potom ani nevydavame ziadne signaly, ktorych by ste sa vy mohli chytit...mam pocit, ze je to o vzajomnom nepochopeni!
    publikované: 08.10.2007 23:35:38 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  17. cucka...
    či je to tvrdohlavosť, neústupnosť alebo prehnaná hrdosť si priznať chybu, každá z týchto vlastností sa prejaví v zníženej schopnosti pristúpiť v sporných veciach na obojstranne prijateľný kompromis.
    vzťahy nie sú o tom "kto má pravdu" ale o schopnosti sa dohodnúť.
    hlavne vtedy, keď sa do cesty postavý nejaký problém alebo rozpor.
    publikované: 08.10.2007 23:35:47 | autor: hfw (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. ... postaví ...
    publikované: 08.10.2007 23:39:02 | autor: hfw (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. nuz2...
    nerad sa miesam do cudzich rozhovorov, ale ked su takto na nete su uz skor verejne a autor ich sem dava aby sa nieco spytal... niekoho "zbalit" je ten najmensi problem. staci byt samym sebou, pridat trochu zaujimavych tem zo zivota a ak si ludia seknu vsetko ide dalej samo. teda na chvilu ci nejaky cas. ma to vyznam? urcite hej, v dvadsiatke i kusok neskor, nejde o vek. teda nie az tak velmi.
    ale od urciteho momentu cloveka zacne stvat ci to ma vyznam robit prave takto. chvilu byt s niekym potom zasa s niekym... porovnavat? ale dokedy. moze sa z toho stat "sport kratkych vztahov" a ten podla mna nevedie najlepsim smerom.
    ale vsetko je vyvoj. a kazdy sa uci na svojich chybach i nechybach. na klasicke otazky ci su vsetci muzi a zeny taki a taki nema vyznam odpovedat. mnohi ano, ini nie.
    niekedy sa staci pozerat okolo seba a vnimat to a tych, ktori su okolo nas. intuicia? stastie na stretnutia? take veci existuju. a je len otazkou casu kedy nas trafia pastou doprostred zaspateho cela:)
    publikované: 08.10.2007 23:39:06 | autor: butrus (e-mail, web, neautorizovaný)
  20. HFW
    no vo všetkom máš pravdu...mne sa však stalo, že pri priznaní si chyby mi bolo povedané, že to nemyslím úprimne a vážne...citujem:(trochu vulgárne) Nasrala som si do huby! O tom, že som spravila chybu som nebola ani informovaná, takže som nemala ani možnosť sa ospravedlniť...viem, že som schopná dať do vzťahu celú svoju osobu...ale očakávam to isté!
    publikované: 08.10.2007 23:40:46 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  21. ...butrus...
    takze cakat na amora, kedy sa rozhodne vystrelit svoj zazracny laskou naplneny sip...len aby potom trafil aj toho druheho...;)
    publikované: 08.10.2007 23:44:30 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  22. cucka
    cucka: mozno je to tak, ale nic s tym nenarobis. Aj ja som 10x nervoznejsi ako zvycajne ak mam oslovit nejaku vynimocne peknu zenu - proste sa bojim odmietnutia, kedze ja vyzeram priemerne a ona vysoko nadpriemerne. Preco by si uz len mala vybrat mna? Asi aj tym to bude. Zhodou okolnosti mi to zrovna ten jeden rkat co som sa pokusil vyslo, lenze to bola taka neuveritelna nahoda (to je na dlhsiu debatu) ze je vylucene abys a to stalo druhy krat. No a vysledok je, ze vacsinou oslovujem len normalne pekne zeny, a tie "ziarivo krasne" nechavam tak - ako vacsina chlapov...Mozno by bolo lepsie, ak by mali zeny na cele nejaku led diodu, zelena znamena som volna, cervena som obsadena a pod :)
    publikované: 08.10.2007 23:47:18 | autor: asdf (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. cucka, priznať si chybu...
    a "nasrať si do huby" sú dľa môjho názoru dve úplne odlišné veci.
    obratu "nasrať si do huby" rozumiem tak, že najprv niekto niečo tvrdí, potom otočí o 180 stupňov a tvári sa, ako keby sa nechumelilo.
    publikované: 08.10.2007 23:48:46 | autor: hfw (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. ASDF
    ano...je to proste tak...mozno by som vela chcela, aby sa to trosku zmenilo...ide aj o to, ze sa proste zmenila doba...v minulosti museli mat vsetky zeny dlhe upravene vlasy, dlhe saty a vsetky vyzerali rovnako...vlastne ony vtedy ani nemali moznost si vyberat...ony boli vyberane! doba pokrocila a zo zien sa stavaju feministky, ktoré tvrdia, ze muzov nepotrebuju...je to prosta loz...a v podstate si za vzniknutu situaciu mozeme my-zeny...
    publikované: 08.10.2007 23:53:16 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  25. ok, tak sa idem vyjadrit po lopate
    mila cucka, chcel som to obalit do jemnejsich slov, ale vidim ze to nema velky vyznam. prdlajz makovy amora, ale cloveka s ktorym si nenormalne seknete raz stretnes urcite. pozri, tak s otvorenymi kartami. najprv este kdesi na gympli som bol dostatocne naivny a romanticky. potom som dostal par prepleskov od "osudu" a nasledujucich zo 10 rokov mi to bolo vsetko takmer jedno: dlhsie, kratsie, na jednu noc. myslel som si ake je to fajn.
    ale pred nejakym tym rokom mi doplo ze toto nejak nie je ono. a stretol som dievcinu, ktora nema chybu. znie to az nahluplo jednoducho, ale je to tak. bez amora, bez naivne sladkej romantiky. proste neobycajne stretnutie, ktore malo prist.
    bolo to pochopitelnejsie? nemam chut sa vykecavat ale kazda tehlicka je sucastou pribehu "o hladani a chapani preco ti chlapi nechcu tie superkrasne kocky"
    publikované: 08.10.2007 23:54:02 | autor: butrus (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. HFW..trochu inak..
    som to pochopila ja...lebo po priznatí chyby mi bolo povedané, že som si "Nasrala do huby"...teda som to zobrala asi tak, že ja som hovorila lož...tak to, že som si uvedomila svoju chybu pre neho nebolo úprimne...
    publikované: 08.10.2007 23:58:10 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  27. Butrus!Myslela som to obrazne...
    pochopila som, co si mi chcel povedat...aj to po lopate...;) hovori sa kto hlada najde a kto klope, tak tomu otvoria...a bla bla bla...jednoducho...chcel si povedat, ze niekde vo svete na mna caka moja druha polovicka, ktoru ked stretnem, tak budeme jedno ako bude vyzerat..nastane splynutie jing a jang...nie som romanticka a ten amor bol mysleny obrazne...
    publikované: 09.10.2007 00:04:32 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  28. tak je dobre
    :) mne takto vecer pomaly dopina...
    publikované: 09.10.2007 00:14:00 | autor: butrus (e-mail, web, neautorizovaný)
  29. Butrus...to je v poho!
    ja som zase blondina, takze ma pravo sa niekedy spravit trochu sprostou! ;)
    publikované: 09.10.2007 00:16:50 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  30. Trosku moj pohlad
    Mila cucka, mozno je problem v tom ze naozaj sa doba zmenila a ono problem Vas pekny az nadhernych zien je mozno aj ten ze chlap ktory vyzera priemerne nema to sebavedomie a neoslovi Vas. Mozno je obcas urobit lepsie ten prvy krok. Aj ja mam rad klasiku a staru skoly kedy je muz gentleman a zena dama ale sama vies ze sa to uz moc nenosi,takze vsetkeho s mierou. Ja osobne nemam problem oslovit velmi peknu zenu,len je tu dalsi problem doby a o tom vieme asi vsetci ze krasna zena si uvedomuje ze je krasna a tym padom predsa nepojde pod cenu. Ale myslim ze toto je uz tema aj na inu a velmi plamennu debatu. A mozno jedna rada pre teba vies ono obcas si treba vsimat aj tych sedivych mysiakov., Ako som pocul ono nieco co vyzera vbyt ako hrudka uhlai moze byt diamant nevidanej krasy
    publikované: 09.10.2007 07:48:36 | autor: crying_fenix (e-mail, web, neautorizovaný)
  31. Pýtam sa: Boja sa muži žien? Lebo podľa mužov je každá žena pekná...
    Odpoveď na takúto otázku by dala iba anketa. Ak zo štyroch mužov dvaja povedia, že sa boja pekných žien, to nič nevysvetľuje. Vyvstali tu niektoré otázky:
    - Kedy sa môže žena považovať za peknú?
    - Čo je to nadpriemerne pekná?
    - Ak muži tvrdia, že im nejde "o obal", prečo by sa ho mali báť? Mnohí
    tvrdia, že im ide o dušu ženy. A krásnej duše sa už neboja? A čo šarm, sympatia, príťažlivosť, prívetivosť - má ich aj nadpriemerne
    pekná žena? Asi to nebude priama úmera.
    - Nie je to aj tak, že niektoré ženy si namýšľajú aké sú krásne až im z očí srší namyslenosť ergo neprístupnosť? A potom sa sťažujú...
    - Ozaj a viete, že ženy nemajú radi príliš pekných mužov? Boja sa, že sa budú na nich lepiť ďalšie ženy, možno aj atraktívnejšie.
    - V podmienkach Slovenska (môj pocit) dáva čím krajšia žena prednosť čím väčšiemu kontu muža.
    - A čo pekný muž a pekná žena? Kto sa má koho báť?

    P.S. Dobrá téma. Veď ju viac rozviňte!
    publikované: 10.10.2007 08:08:15 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  32. Ja sa pekných žien nebojím. Jednu mám takú doma
    Určite je krajšia ako ja. Vôbec som sa nebál ju zbaliť. Je nielen pekná, ale aj múdra.
    publikované: 10.10.2007 10:47:27 | autor: milanq (e-mail, web, autorizovaný)
  33. Krása je relativny pojem!
    jednoducho je to tak....martha mas pravdu...kolko ludi tolko chuti...pre mna moze byt ten muz pritazlivy, ale inej sa zda normalny...mam pocit, ze muz sa boji, ze v pripade, ze by si nasiel peknu partnerku, tak by mu ju ini muzi zavideli a tuzili by po nej...ona v pokuseni by neodmietla a poddala sa...asi "najhrozivejsia" kombinacia je -pekna a inteligentna...aby zena mohla byt krasna, tak musi z nej aj nieco vyzarovat...nejaka ta charizma, ktorou si ci uz zena alebo muz dokazu opantat toho druheho...hmm...no verim, ze je to len sucasny osial krasnych zien ohladom tych bankovych kont!
    publikované: 10.10.2007 10:56:57 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  34. Cucka - zopár postrehov
    Píšeš: "pre mna moze byt ten muz pritazlivy, ale inej sa zda normalny..." No tak normálny by mal byť aj ten príťažlivý. Zrejme si myslela trebárs obyčajný, ja hovorí štandard.
    - Ak má muž peknú partnerku, to neznamená, že mu ju nemôžu závidieť iní muži alebo túžiť po nej... To on neovplyvní. A to či ona podlahne niektorému z nich je tak trochu potom vizitkou ich oboch.
    Ak by bola medzi nimi skutočná láska, tak pochybujem, že by jeden z nich hľadal nazvime to rozptýlenie inde.
    publikované: 11.10.2007 08:09:52 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  35. hmmm
    da sa to aj tak povedat...normalny=obycajny=standart...no ja hovorim zo skusenosti zo svojho okolia...ako mi povedal kamarat: pekna priatelka sa rovna problem(pri vysvetlovani vsak akosi nemohol najst dovody)...vztah je zalozeny na dovere a ci je to uz pritazlivy muz, alebo zena, tak oni musia "mat oci len pre seba!" ako sa hovori...pocit vlastnit a byt vlastneny tiez vyvodzuje urcite ciny....
    publikované: 11.10.2007 16:56:29 | autor: cucka (e-mail, web, autorizovaný)
  36. Cucka - o vlastnení alebo o pocite vlastniť či byť vlastnený ja radšej nehovorím
    To som sa už aj ja naučila, že je to blbosť. Treba si vzájomne dôverovať a dávať jeden druhému aj relatívnu slobodu. Bol tu napríklad príspevok o tom či sa má pár zabávať spolu, keď idú spolu do spoločnosti, alebo sa môže každý zvlášť. Môj recept je jednoduchý. Prísť spolu, spoločne zbežne pozdraviť priateľov a po necelej hodinke sa každý venuje tomu komu chce. Ale pozor, odchádzať musia spolu. :))))
    publikované: 11.10.2007 18:36:50 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  37. tak ty
    by si si rozumela s Pierrom. on je strasny romantik, obcas az prilis. skoda ze ma len nejakych 18, ale za spoznanie urcite stoji. je proste kuzelny. aj ked trochu snobsky a bohemsky, ale da sa zvyknut.
    no mna v kazdom pripade v istom zmysle dostal, aj ked ho zvyknem dost kritizovat.

    co sa tyka clanku, ako uz bolo povedane, krasa Je relativny pojem, Kazdy sme iny/jedinecny..
    v tejto dobe ked uz je kazdy do vsetkeho mudry je zrazu vsetko relativne. mala som radsej stare casy, ked bolo vsetko iba cervene a stalo 0.80 kcs :)
    publikované: 11.10.2007 21:39:00 | autor: xpetrax (e-mail, web, neautorizovaný)
  38. xpetrax - ja som si tú "relatívnu" slobodu ani neuvedomila.
    Lebo tá sloboda musí mať nejaký prívlastok. Mohla som napísať napr. aj "akú-takú", lebo táto sloboda je zvláštna. Človek naďalej túži po "slobode" a zároveň nechce byť slobodný, ale chce byť vo zväzku - partnerskom.
    publikované: 11.10.2007 22:14:44 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  39. RE: Martha
    A Ty takto o pouziti zien? Takto , akoby mimochodem? V kontextu? Tak ja Ti to vratim navodom na pouzitie muzov. Ale musim sa to este sam naucit. Vikina mi uz aj nasepkala, ale neviem. Tento blog ma bude stat vela. Lebo to moje spoluziacky chltaju na Nete. A bude kuca paca. Tie cucoriedky nevedia, kde je sever.Je to vlastne perverzne, ze ma prijali medzi seba. Tymto ich pozdravujem.
    publikované: 11.10.2007 22:36:25 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  40. Tak to je rychly nazor- Martha
    Zabavat sa kazdy sam a po hodine spolu domov? Sniva sa mi, alebo klames? Tak poeticky, ako vies iba Ty?Je to snové. Tu vasen ste so sestrou a kamosmi volaako zakutrali pod koberec. A tak to vyzeralo slubne. Aj doobeda sa niektori hotovali.
    publikované: 11.10.2007 22:44:05 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  41. RE: cuculienka, cucka je take ...
    Muza treba vediiet pouzivat. Tento predmet sa zatial nevyucuje. Ani na zakladoch rodinnej vychovy( ZRV).Ked dodrzite navod, je na neho 20 rocna zaruka. Servis na blogu.pravda.sk.
    publikované: 11.10.2007 23:05:39 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  42. Miťo a tento názor je ešte rýchlejší...
    ani som ho nestihla napísať.
    publikované: 11.10.2007 23:08:27 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  43. Tak som si to aj prečítala čo si napísal...
    Miťo, veď Ty nemôžeš mať nejaký mindrák z čučoriedok. To by tak
    nefungovalo. Musíte si dať vzájomnú "relatívnu" (pozdravujem autora) slolbodu. A čo sa Ti nepáčilo na tom bavení sa v spoločnosti? Nie je to tak správne? Ja som to tak praktizovala a bolo to o.k. Lebo inak by ste sa zbláznili od žiarlivosti.
    publikované: 11.10.2007 23:12:43 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  44. Gratulujem! Je to veľmi zaujímavý príspevok, preto je úspešný.
    Už by som si ho mohla konečne aj prečítať, čo povieš? :))))
    publikované: 12.10.2007 06:59:01 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  45. To som iba žartovala...
    Práve že k takýmto článočkom sa vraciam viackrát. Už by som mohla dostať aj permanentku. Želám Ti pekný deň.
    publikované: 12.10.2007 10:30:47 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  46. O láske sa dá písať rôzne. Pekný článok.
    komentáre sú taktiež dobré
    publikované: 12.10.2007 12:46:58 | autor: Milena (e-mail, web, neautorizovaný)
  47. peknych zien sa muzi boja...
    suhlasim z tym ze isteho typu zien sa muzi boja mala som taku spoluziacku blondyna vysoka velmi velmi pekna inteligenta...ale strasne dlho o nu nikto seriozne nezakopol. ja som maly kuceravy diabol a niekedy mam problem z nadbytkom chalanov.nehovorim ze som skareda ale ona je skor tym prototypom. neviem preco to tak je ale nieje vsetko len o krase a inteligencii. jaosm vasniva a zivelna ona bola chladna,konzervativna preto som bola " ziadanejsia" je to tak tie nie az take krasne zeny (dievcata:) su blizsie a realnejsie...
    publikované: 12.10.2007 14:29:35 | autor: snezienka (e-mail, web, neautorizovaný)
  48. Pekna? A to je co ?
    Pre mna bola princezna z rozpravky. Vsetci vraveli ze mam na viac. No ja som nechcel viac. Iba ju.Zabenku moju, nepobozkanu.
    publikované: 12.10.2007 20:24:35 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  49. pekná...
    všetky su potvôrky a tie krajšie duplom /česť výnimkám*/
    publikované: 14.10.2007 22:38:03 | autor: www.FINTY.sk (e-mail, web, neautorizovaný)
  50. Mito
    má tá Tvoja žabenka ale šťastie, že si taký múdry princ :)
    Aj keď do Teba všetci hučia, Ty sa ovplyvniť nedáš.
    publikované: 14.10.2007 22:53:06 | autor: monami (e-mail, web, autorizovaný)
  51. Ja a princ...
    ... a mudry? To je dosledok toho, ze nemate moju fotku. V linke kuchynskej, tam kde cukor byva.Ta moja zabenka ma pekne okaslala. Princa mudreho. Ale uz to neboli. Vsetko raz prestane boliet. Ale som chcel tak inak. Progresivne. No neviem to. Idem troska studovat. Bo ma irituje, ked nieco neviem.A mozno aj progresivne naprogramovane spoluziacky budu.Sak uvidime, povedal slepy a kupil si listok na nemy film.
    publikované: 15.10.2007 07:38:55 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
  52. Mito
    ale, ale pondelková chvíľka skromnosti ? :)
    Mito, nezdá sa Ti, že slovenskí muži sú príliš skromní ?
    Keď vás porovnávam s mužmi iných národností, nechápem, prečo.
    Chcelo by to viac sebavedomia.
    Takého zdravého, nie nafúkaného.
    Byť sám so sebou spokojný.
    Vieš, koľko slovenských žien by sa potešilo ? :)
    Tak dnes už aj žabenky okašľávajú princov ?
    Už ani rozprávky nie sú to, čo bývali ?
    Tak to tu už naozaj nikto nič negarantuje ???
    Vieš čo, keď nevidela, čo v Tebe je, tak potom to nebolo múdra žabenka, ale asi len taká polotovarová žubrienka :)
    Ten "študijný" lístok na nemý film je skvelý nápad !
    Držím Ti palce, aby si už čoskoro k Tebe prisadla tá správna veselá a chutná žabka :)
    P.S.
    Aaa ... ja som ja, nie my, tak to vykanie môže zostať v cukorničke v kredenci, nie ?
    publikované: 15.10.2007 08:56:20 | autor: monami (e-mail, web, autorizovaný)
  53. Monami
    Si fenomenalna. S tou garanciou a celkovo. Vedela by si garantovat vztah dvoch osobnosti? Ja nie.
    Neni som slovensky muz, asi preto ta skromnost. Predstierana.
    Je to finta na slovenske zeny.Ze taky skromny, bezbranny, chudatenko zakomplexovane.
    Treba ho ochranovat. Matersky pud. A o tom to je.Ale to som asi vykecal nieco, co som nemal. No co uz.Bracha ma znesie zo sveta. Mame to ako rodinne striebro.
    publikované: 15.10.2007 13:41:22 | autor: Mito (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014